شرکت جهان پروفیل پارس

شرکت جهان پروفیل پارس

شرکت جهان پروفیل پارس(سهامی خاص) در سال 1361 با مساحتی حدود 10 هکتار تأسیس و فعالیت خود را به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی تولیدکننده مصنوعات صنعتی از جمله لوله، قوطی و پروفیل در منطقه آغاز کرد. شرکت جهان پروفیل پارس با بیش از ربع قرن تجربه و مهارت در تولید مصنوعات فولادی، مصنوعات صنعتی و ساختمانی و با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، کادر مهندسی و فنی با‌‌تجربه و نیز تأمین مواد اولیه مرغوب از شرکت‌هایی نظیر فولاد مبارکه اصفهان و سایر تولیدکنندگان معتبر خارجی، توسعه کمی و کیفی خود را ادامه می‌دهد. طرح توسعه این شرکت با گسترش خطوط لوله‌های ERW از 8 تا 56 اینچ جهت کاربردهای نفتی و گازی و با کیفیت استانداردهای جهانی نیز در دست انجام است. خطوط تولیدی این شرکت با ظرفیت اسمی بیش از 48000 تن در سال، علاوه بر تأمین بخش عمده نیاز داخلی، زمینه ساز صادرات به کشورهای منطقه نیز شده است که این میزان تولید در راستای طرح توسعه‌ای در سال جاری، تا دو برابر نیز افزایش خواهد یافت. کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای جهانی، پرسنل مجرب و متخصص، احترام به اصول مشتری مداری و تولید بر مبنای نیازهای جامعه صنعتی از مهم‌ترین نقاط برجسته شرکت جهان پروفیل پارس است. همچنین پذیرش سفارش اختصاصی مشتریان و ارائه محصول با کیفیت بالا، قیمت مناسب و وجود تنوع محصول همراه با انعطاف پذیری در تولید، این مجموعه را از سایر مجموعه های تولیدی مشابه متمایز نموده است و موجب شده تا همواره پاسخگوی نیازهای بازار داخلی و خارجی باشد.

شرکت فولاد اردکان

شرکت فولاد اردکان

مجتمع فولاد اردکان اولین و بزرگترین پروژه خصوصی کشور در زمینه تولید آهن اسفنجی به منظور تأمین بخشی از نیاز داخلی خوراک کارخانه های فولادسازی و نیز فولاد، شامل زنجیره کامل تولید ( واحد کنسانتره، واحد گندله سازی ، واحد تولید آهن اسفنجی ، واحد ذوب و فولاد ، کارخانه نورد ) در اردکان یزد می باشد. بازار محصولات نهایی مجتمع شامل مصرف کنندگان داخل کشور و نیز مصرف کنندگان خارجی (عمدتا کشورهای منطقه و آسیایی) خواهد بود. محصول این پروژه آهن اسفنجی سرد به صورت گندله احیا شده خواهد بود و تمامی آن در بخش داخلی فولادسازی مصرف خواهد شد و در صورت لزوم کلیه مصرف کنندگان آهن قراضه می‌توانند این محصول را که از جهاتی بر آهن قراضه ارجحیت دارد به عنوان شارژ فلزی کوره‌های ذوب استفاده نمایند.
عملیات اجرایی فاز نخست، پروژه آهن اسفنجی فولاد، با ظرفیت سالانه 1.000.000 تن بر پایه تکنولوژی میدرکس که هم از نظر توان فنی داخلی و هم از نظر مصرف انرژی و کیفیت محصول مورد تایید می باشد، درسال 1391 آغازگردید. این پروژه با نصب و راه اندازی یک کارخانه شامل یک مدول احیای مستقیم گازی، با خروجی سرد و با استفاده از تکنولوژی میدرکس (مدول سری 800) از جمله مدرن‌ترین کارخانه از این نوع در ایران محسوب خواهد شد. ظرفیت نامی مدول احیا سالانه 1.000.000 تن بوده که در صورت لزوم تا حدود یک میلیون و پنجاه هزار تن در سال به عنوان ظرفیت طراحی قابل افزایش خواهد بود.

آدرس کارخانه : یزد – کیلومتر 25 جاده اردکان به نایین جنب گندله سازی اردکان

تلفن : 32286311-035 الی 13 (کارخانه)

تلفن دفتر مرکزی : -88218754 -88218753- 021

فکس : 32286311-035

صنایع فلزی کوشانوین پارس

صنایع فلزی کوشانوین پارس

شرکت صنایع فلزی کوشانوین پارس با ظرفیت تولید سالانه 605000 تن مصنوعات فلزی، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولادی در منطقه فعالیت می‌نماید. این شرکت دارای 20 خط تولید است که در مساحتی حدود 50000 متر تأسیس شده است و حدود 400 نفر نیز در آن مشغول به کار هستند.
شرکت صنایع فلزی کوشانوین پارس محصولات تولیدی خود را به کشورهای آسیایی میانه صادر می‌نماید و تولید نورد سرد نیز از جمله محصولاتی است که در برنامه‌های آتی تولید این شرکت قرار دارد.

شماره تماس : 56450320 – 021 (کارخانه)

دفتر مرکزی : 05-02188603201

صنایع فولاد کوشانوین

صنایع فولاد کوشانوین

شرکت صنایع فولاد کوشانوین به مساحت 7000 متر مربع و با بهره‌گیری بیش از 100 نفر مهندس و کادر مجرب، فعالیت خود را از سال 1385 آغاز نموده و یکی از بزرگترین واحدهای تولیدکننده سازه‌های سنگین فلزی، نیروگاهی، پالایشگاهی، اسکلت‌های ساختمان، سوله و پل در ایران می‌باشد.
این شرکت در طی دوران فعالیت خود نقش موثری در ایجاد واحد‌های صنعتی داشته و با بهره‌گیری از مطلوب‌‌ترین امکانات بالقوه، تجربه و خلاقیت و تلاش روزافزون، خدمات ارزنده‌ای را به جامعه صنعتی ایران و زیربنایی آن نموده است.

آدرس : رباط کریم، شهرک صنعتی نصیرآباد، میدان سبز صنعت، کوچه سرو 25
شماره تماس : 56390912 – 021

توسعه فولاد لوله مازندران

توسعه فولاد لوله مازندران

شرکت توسعه فولاد لوله مازندران با هدف احداث کارخانه تولید شمش فولادی و آلیاژی به ظرفیت 600 هزار تن در سال واقع در منطقه انجیر تنگه سوادکوه مازندران تاسیس شده است. این کارخانه بعد از بهره برداری به عنوان صنایع بالادستی، آهن اسفنجی مجتمع فولاد اردکان را تبدبل به آهن وفولاد آلیاژی با گرید های مختلف در ابعاد بیلت و بلوم و اسلب خواهد نمود.

آدرس :تهران ، خیابان ملاصدرا بعد از پل کردستان پلاک 92
شماره تماس : 88615195،88611467- 021

مجتمع سرد خانه های صنعتی کیان رباط کریم

مجتمع سرد خانه های صنعتی کیان رباط کریم

مجتمع سردخانه‌های صنعتی کیان رباط کریم در سال ۱۴۰۰ با مجوز از وزارت صنعت معدن و تجارت در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع شروع به کار نمود این سردخانه با بیش از ۴۲ هزار متر مکعب ظرفیت در ۱۴ سالن مجزا و قرار گرفتن در کنار اتوبان تهران ساوه و همچنین نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام و دسترسی و مجاورت با استان های تهران البرز قم و مرکزی یکی از استراتژیک‌ترین سردخانه‌های کشور به شمار می‌آید.

الزام به رعایت بالاترین استانداردهای جهانی و تجهیز با مدرن‌ترین سیستم‌های سرمایشی، استفاده از ماشین آلات و تجهیزات    اروپایی، ۹ سکوی بارانداز، پوشش اپوکسی ویژه در کف، قرار گرفتن دو لایه xps در کف، درب‌های مکانیزه، فضای اداری و تاسیسات رفاهی، باسکول ۶۰ تنی تمام دیجیتال، دستگاه ژنراتور به ظرفیت1000kv , تنها گوشه‌ای از توانمندی‌ها و مزیت‌های متفاوت مجتمع سردخانه‌های صنعتی کیان رباط کریم می‌باشد.این مجموعه با امکانات فوق الذکر آمادگی دارد تا نسبت به همکاری با مجموعه‌های دولتی و خصوصی و نگهداری از مواد اولیه و یا محصولات تولیدی قابل نگهداری در سالن های بالای صفر و زیر صفر خدمتی هرچند کوچک به حوزه‌های کشاورزی و صنعتی کشور عرضه نماید

آدرس: رباط کریم، اتوبان ساوه به سمت تهران، خیابان کشتارگاه، خیابان آجر تهران قطعه دوم
شماره تماس :56576511- 021

شرکت گلخانه های کیکاور

شرکت گلخانه های کیکاور

شرکت گلخانه ی کیکاور از زیر مجموعه های شرکت گلستان حصارگلی پارسیان واقع در محدوده رباط کریم با متراژ تقریبی 15000 متر مربع و سطح زیر کشت 10000 متر مربع که در زمینه ی پرورش گل ارکیده فعال می باشد .

اهداف : تولید و پرورش گل های با کیفیت و رقابتی ، بهترین انتخاب مصرف کننده و فعال در بازارهای ملی و فرا ملی

چشم انداز: قطب تولید ارکیده در منطقه و کشور با مجهز شدن به تکنولوژی روز دنیا در آینده ای نزدیک محقق می شود.

آدرس : اتوبان ساوه به سمت رباط کریم، خیابان کشتارگاه، خیابان سیلو آذر، گلخانه ی کیکاور

شرکت حمل و نقل توکا سیر سپاهان

شرکت حمل و نقل توکا سیر سپاهان

شرکت حمل و نقل توکا سیر سپاهان درآبان ماه سال ۱۳۹۹ از شرکت توکا خریداری گردید.درسالهای اخیرو همزمان با تحولات بنیادین در حوزه حمل و نقل کالا درکشور این مجموعه نیز دستخوش تحولات چشم گیر شده و به تبع آن بازنگری دراهداف کلان وراهبردها و همچنین دگرگونی در استراتژِی های عملیاتی و بکارگیری کادری مجرب و متخصص ، خرید یکصد دستگاه انواع کشنده کمپرسی و کفی ، تجهیز ترمینال اختصاصی به متراژ بیش از ۲۰ هزار متر مربع و ایجاد ۴ شعبه درشهرهای مشهد مقدس، اصفهان، تبریز و عسلویه فعالیت خود را درصنعت حمل و نقل کشورارتقاء بخشید .

این مجموعه با استفاده از شیوه‌های اصولی مدیریت و روش های نوین در زمینه توسعه فناوری های دیتا محور و دیجیتالیزه کردن فرآیند حمل و نقل گامی پویا تر در زمینه لجستیک برداشته است و   همچنین به پشتوانه عملکرد صحیح و موفق پرسنل کارآمد و بهره‌مندی از فعالیت گسترده شعب های خود در مناطق مختلف وعقد قراردادهای متنوع  به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته و به نامی آشنا و قابل اعتماد جهت حمل مطمئن کالا مبدل شده است . حمل به موقع کالا، تأمین سلامت محموله‌های حمل شده و حس مسئولیت پذیری بالا به عنوان فاکتورهای بسیار مهمی در ارتباط با صنعت حمل‌ و نقل است. با رعایت این فاکتورها توانسته است اعتماد بسیاری از شرکتهای دولتی ، معدنی ، تجاری و بازرگانان را به خود جلب نماید.

آدرس دفتر مرکزی :
تهران – ملاصدرا – خیابان شیراز جنوبی – خیابان گرمسار شرقی – بن بست کفایی پلاک ۷ واحد ۴ و۵
۰۲۱۸۸۶۲۷۰۱۸